Kérdések és válaszok

Ezen az oldalon a gyakran ismétlődő kérdésekre gyűjtöttünk össze válaszokat.

Regisztráció és előfizetés

  • Nem tudok belépni regisztráció után, mit csináljak?

  • Hogyan újul meg az előfizetés?

  • Hogyan módosíthatom fizetési adataimat?

  • Hogyan válthatok előfizetési csomagot?

  • Hogyan mondhatom le az előfizetésemet?

  • Mi történik ha nem sikerül levonni a következő periódus előfizetési díját?

  • Mi történik, ha az előfizetés alatt lejár a bankkártyám?

  • Van lehetőség előfizetés előtt kipróbálni a Joyo-t?

  • Hol találom a szerződési feltételeket és az adatvédelmi tájékoztatót?

Arctorna alapok

  • Ajánlott végigmenni az arctorna sulin mielőtt elkezdek edzeni?

  • A suliban el kell olvasnom a szöveges információkat is?

Edzés

  • Milyen gyakran ajánlott edzeni az optimális fejlődéshez?

  • Elakadtam edzés közben. Hol találok segítséget a gyakorlatokkal kapcsolatban?

  • Átválthatok edzés közben a leckékhez információért?

  • Az edzések alatt miért nincs videó?

Egészségügyi kérdések

  • Lehet botox kezelés után arctornázni?

  • Milyen egészségügyi problémákkal nem ajánlott arctornázni?

Technikai kérdések

  • Milyen eszközökön működik a Joyo?

  • A videók nagyon halkak, vagy nincs hang egyáltalán

Kapcsolat és visszajelzés

  • Hibát találtam, vagy visszejelzést szeretnék adni az alkalmazással kapcsolatban

  • Nem találtam választ a kérdésemre. Tudtok segíteni?