Általános szerződési feltételek

Miről szól ez a dokumentum

Ez a dokumentum a https://joyo.hu webhely és szolgáltatásai használatának feltételeit fogalmazza meg, beleértve a szolgáltatás és tartalmak ingyenesen elérhető és fizetős részeit is.

A személyes adataid kezelésével kapcsolatos információkat adatvédelmi tájékoztatónkban ismerheted meg.

Kik vagyunk

Amikor ebben a dokumentumban magunkról, többes szám első személyben beszélünk, jogi értelemben ez alatt Mudra Mónika egyéni vállalkozót értjük (adószáma 69591385-1-41, nyilvántartási száma 53404460, székhelye 1032 Budapest, San Marco utca 70).

A Joyo szolgáltatásai és elérése

  • A Joyo arctornázni tanít videó-, hang- és szöveges anyagokon keresztül, és rendszeres edzésékre ad lehetőséget hanganyagok segítségével.
  • Az elérhető tartalmakat és edzéseket időközönként bővítjük, frissítjük. Aktív előfizetés esetén az új tartalmakhoz is automatikusan hozzáférhetsz.
  • A szolgáltatásokat a https://joyo.hu webhelyen lehet elérni regisztráció és bejelentkezés után, érvényes előfizetés birtokában.
  • A szolgáltatás modern webböngészővel (pl. Chrome, Safari, Firefox, Edge) felszerelt eszközökről vehető igénybe (pl. okostelefon, táblagép, laptop, esetleg TV).
  • A szolgáltatás igénybevételéhez szélessávú internetkapcsolat szükséges.

A szolgáltatás igénybevételének egészségügyi előfeltételei

Ahogy a testedzés sem javasolt bizonyos problémák vagy betegségek esetén, úgy az arc izmainak edzését is csak egészséges arcon lehet végezni.

Kizáró okok

  • a nyaki nyirokcsomók hiánya,
  • kezeletlen magas vérnyomás,
  • kezeletlen cukorbetegség,
  • zöldhályog,
  • erős érelmeszesedés,
  • a nyirokkeringés bármilyen zavara,
  • súlyos állapotban lévő rosacea vagy bőrbetegség,
  • a fej bármely részén lévő akut vagy idült erős gyulladás.

Az arcon végzett plasztikai vagy bármilyen műtét után legalább 4 hónapig nem szabad arctornázni, azután pedig a kezelőorvossal kell konzultálni a kezdésről. Botox kezelés után sem ajánlott arctornázni, csak miután annak hatása teljesen elmúlt, és az izmok jól mozgathatók. Egyéb probléma esetén érdemes kikérni egy szakorvos véleményét.

Előfizetés, felhasználói fiók és biztonság

Regisztráció és az előfizetés kezdete

  • Regisztráció teljes neved és email címed megadásával, jelen szerződési feltételek elfogadásával lehetséges.
  • Személyes adataidat biztonságosan kezeljük, az azokhoz fűződő jogaidat tiszteletben tartjuk. Ennek részleteit adatvédelmi tájékoztatónkban ismerheted meg.
  • Előfizetésed regisztráció és az előfizetési díj sikeres kifizetése után indul el, és az általad választott előfizetési időszak végén automatikusan megújul.
  • A bejelentkezéshez és a szolgáltatáshoz való hozzáféréshez szükséges információkat a regisztrált email címedre küldjük el, sikeres fizetés után.

Fizetés menete

  • Neved és email címed megadása után a Stripe biztonságos fizetési weboldalára irányítunk. (A Stripe Inc. az egyik legismertebb és legmegbízhatóbb online fizetési szolgáltató a világon. Székhelyük Írországban és Kaliforniában van.)
  • Bankkártya-adataidhoz mi biztonsági okokból nem férünk hozzá, így nem is tároljuk azokat.
  • Sikeres fizetés után aktiváljuk felhasználói fiókodat és elküldjük a belépéshez szükséges információkat email címedre.
  • A fizetési bizonylatot a Stripe automatikusan elküldi a megadott email címedre.
  • Az előfizetési periódus kifizetése után nincs lehetőség a vásárlástól való elállásra.

Az előfizetés érvényessége és megújulása

  • Havi előfizetés esetén a kifizetett periódus a következő hónap ugyanazon napjáig tart. Ha például március 3. napján kezdődött az előfizetés, a következő időszak április 3. napján kezdődik.
  • Amennyiben az előfizetés kezdete olyan napra esett, amely az aktuális hónapban nem létezik, akkor a periódus vége az aktuális hónap utolsó napján lesz. Ha például az előfizetés január 31-én kezdődött, akkor februárban 28-án, márciusban 31-én, áprilisban pedig 30-án újul meg.
  • Éves előfizetés esetén a periódus megújulása az előbbiekhez hasonlóan történik, de értelemszerűen 12 hónapos intervallumokban.
  • Az előfizetési periódus végén az előfizetésed automatikusan megújul, és az előfizetés összege levonásra kerül.
  • Amennyiben az automatikus fizetés sikertelen volt, erről értesítést küldünk, és a következő napokban újra megpróbálkozunk az összeg levonásával. A negyedik sikertelen próbálkozás után Joyo előfizetésed automatikusan megszűnik.
  • A szolgáltatáshoz való folyamatos hozzáférésed érdekében biztosítanod kell, hogy a soron következő fizetés sikeres legyen. (Például legyen elegendő összeg a számlán, érvényes legyen a bankkártya, stb.)

Az előfizetés módosítása és lemondása

  • Előfizetésedet bejelentkezés után a Beállítások képernyőn módosíthatod.
  • Havi előfizetésről évesre történő váltás esetén a csomagváltás sikeres fizetést követően azonnal megtörténik. A már kifizetett legutóbbi havidíj fel nem használt része a fizetendő éves díjból levonásra kerül.
  • Éves előfizetésről akkor lehet átváltani havi előfizetésre, amikor az éves előfizetés már lejárt. Ehhez jelenleg le kell mondanod éves előfizetésedet, és miután az megszűnt, új havi előfizetést tudsz indítani.
  • Az előfizetés bármikor lemondható a Beállítások képernyőn keresztül.
  • Lemondás után az előfizetés a már megkezdett előfizetési periódus végén fog megszűnni.
  • Amennyiben meggondolnád magad, az előfizetés lemondása visszavonható a Beállítások képernyőn.

Bizonylat, számlázás és jogi személyek

  • Az online regisztrációs felületünkön keresztül történő előfizetés esetén számlát nem állítunk ki. A fizetésről bizonylatot küldünk a regisztrált email címre.
  • Számlaigény, illetve céges megrendelés esetén kérjük lépj velünk kapcsolatba.

Árváltozások

  • Áraink időközönként változhatnak. Amennyiben aktív előfizetésed van, előfizetésed árának változása előtt legalább 30 nappal értesítést küldünk a változásról email címedre.

Ajánlói program

Ha tetszik a Joyo, akkor ajánld másoknak is, és ingyen hónapokat adunk neked minden egyes új előfizető után, aki személyes ajánlói linkeden keresztül érkezik hozzánk.

  • Egyedi ajánlói linkedet a Joyo főképernyőjén találod, amennyiben be vagy jelentkezve felhasználói fiókodba.
  • Amikor valaki a te linkeden keresztül érkezik a Joyo-ra, ezt a program megjegyzi (a látogató fél webböngészőjében eltárolja az egyedi kódodat), és amennyiben a későbbiekben előfizetést vásárol, a rendszer automatikusan beállít neked egy hónap kedvezményt.
  • A rendszer a legutoljára követett ajánlói link tulajdonosát jutalmazza. Például, ha először "A" felhasználó linkjén keresztül történik a látogatás, majd később "B" felhasználó linkjén keresztül újra, akkor "B" ajánlói kódja marad a rendszerben, és így előfizetés vásárlása esetén "B" felhasználó részesül jutalom kedvezményben.
  • Mivel a meglátogatott ajánlói linkben található kódot a látogatáshoz használt webböngésző tárolja el, az előfizetésnek ugyanebből a böngészőből kell megtörténnie ahhoz, hogy a rendszer jutalmazza a link tulajdonosát. Az is fontos, hogy a használt böngésző képes legyen emlékezni az ajánlói kódra – ehhez a "local storage" használata engedélyezve kell legyen.
  • A kapott kedvezmény a soron következő számládon jelenik meg: havi előfizetés esetében a havi díj 100%-át, éves előfizetés esetében pedig az éves díj 8.33%-át (egy hónapra eső részét) levonjuk a végösszegből.
  • A jutalom hónapok halmozódnak. Ha például havi előfizetésed van, és három új előfizető érkezett az ajánlásoddal, akkor a következő három hónapban ingyen használhatod a programot. Éves előfizetés esetén a jutalom hónapokat jóváírjuk a következő éves számládon (egy éves számlán maximum 12 hónapot, a fennmaradó hónapokat pedig az azt követő számlákon).
  • Fontos, hogy csak akkor kaphatsz jutalom hónapokat, ha van aktív Joyo előfizetésed, az előfizetésed megszűnése után pedig a fel nem használt jutalompontok elvesznek.
  • Ajánlói linked az előfizetés lemondása után továbbra is a tiéd marad (amíg felhasználói fiókod a rendszerben van), így a korábban megosztott linked az előfizetésed aktiválása után újra hozhat jutalom hónapokat neked.
  • Minden, a te ajánlói linkedhez kapcsolódó sikeres új előfizetésről automatikus e-mailben tájékoztatunk téged, regisztrált email címeden.

Felhasználói fiókod biztonsága

  • Nagy hangsúlyt fektetünk a Joyo rendszer és személyes adataid biztonságára. Ahhoz, hogy adataidat és fiókodat biztonságban tartsuk a te segítségedre is szükség van!
  • Jelen szerződési feltételek elfogadásával vállalod a következőket:
  • Felhasználói fiókodat erős jelszóval véded az illetéktelen hozzáféréstől.
  • Gondoskodsz email fiókod biztonságáról, és az ahhoz történő illetéktelen hozzáféréstől.
  • Amennyiben olyan eszközről kapcsolódsz a Joyo-hoz, melyet mások is használnak (például könyvtárban, internet kávézóban, stb), akkor használat után kijelentkezel a Joyo-ból (a weboldal alján található “Kijelentkezek” gombbal.

Kizárólagos hozzáférés

  • Joyo felhasználói fiókod személyre szól, azt kizárólag te használhatod. Kérjük ne oszd meg azt mással.
  • Amennyiben azt tapasztaljuk, hogy felhasználói fiókodat más személyek is használják, úgy a szolgáltatást felfüggeszthetjük és a szerződést azonnali hatállyal felmondhatjuk.

Problémák kezelése és hibaelhárítás

  • A Joyo rendszert úgy terveztük, hogy folyamatosan elérhető legyen. Ennek ellenére lehetnek olyan hibák, amelyek miatt a szolgáltatás rövid időre ideiglenesen elérhetetlenné válik.
  • Amennyiben bármilyen technikai hibát észlelsz a program használata során, kérlek jelezd azt nekünk a weboldal kapcsolat oldalán keresztül, vagy email üzenetben.
  • A rendszer állapotát mi is rendszeresen ellenőrizzük, és a felmerült technikai problémákat igyekszünk mielőbb javítani.
  • A kevésbé kritikus hibák, problémák, új funkciók és tartalmak munkálatait fontosság, sürgősség és rendelkezésre álló kapacitás szerint beütemezzük, és a későbbiekben kivitelezzük.

Hogyan segítünk technikai nehézségek esetén

  • Ha technikai kérdésed, kérésed lenne, kérjük böngészd át a Kérdések és Válaszok oldalunkat. Itt összegyűjtöttünk pár tippet, amik segíthetnek.
  • Amennyiben a Kérdések és Válaszok oldalon nem találsz megoldást, írj nekünk egy üzenetet. Fontos, hogy csak közvetlenül a Joyo szolgáltatással kapcsolatos problémákban tudunk segíteni. Ezért mielőtt írnál, kérjük bizonyosodj meg róla, hogy a probléma nem a te eszközödben, böngésződben, internet kapcsolatodban van.

Fogyasztóvédelem

  • Törekszünk arra, hogy egy nagyon szerethető és hasznos szolgáltatást nyújtsunk neked. Ha mégis úgy érzed, hogy valamiben nem megfelelően jártunk el, akkor kérjük, hogy vedd fel velünk a kacsolatot, hogy lehetőségünk legyen megoldani a felmerült problémát.
  • Abban a valószínűtlen esetben, ha nem tudnánk rendezni a vitás helyzetet, a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhatsz.
  • A vitarendezést az Európai Unió platformja is segíti.

Garanciák

  • Szolgáltatásunk minőségére és hasznosságára nagy gondot fordítunk, garanciát viszont nem adunk az elvárt minőségre, tartalmakra, működésre, az oktatóanyagok és edzések eredményére, vagy a szolgáltatás bármely más részére vonatkozóan.
  • A befizetett előfizetési összeget nem áll módunkban visszafizetni.

Felelősség kizárás

  • A szolgáltatást kizárólag saját felelősségedre veheted igénybe.
  • A webhelyen, a tartalmakban, a szerverek működésében és a rendszer bármely más részében előfordulhatnak hibák, melyeket a legjobb tudásunk szerint igyekszünk javítani. Az ezen hibákból származó károkért (legyen az közvetlen vagy közvetett) semmilyen felelősséget nem vállalunk.
  • Minden esetben a te feladatod megbizonyosodni arról, hogy a szolgáltatás igénybevételéből és a rendszer funkcióinak használatából nem keletkezik károd.

Szerzői jogok

  • A webhelyen megjelenő tartalmak (szövegek, videók, hanganyagok, fotók, illusztrációk, a felhasználói felület elemei, programkód, stb) a mi szellemi tulajdonunkat képezik, természetes szerzői jogvédelem alatt állnak, azokat nemzetközi és magyar törvények védik.
  • A tartalmak másolásához, feldolgozásához és terjesztéséhez előzetes írásos hozzájárulásunk szükséges.
  • A weboldalak URL-eiken keresztül megoszthatók. (Értsd: bármely weboldalunkat endgedélyezett terjeszteni az arra mutató hivatkozás megosztásával.)
  • A csak előfizetők számára elérhető tartalmakhoz való hozzáférés kizárólag a weboldalunkon keresztül engedélyezett. Ilyen tartalmak például a Leckék és Edzések. Ezeket tilos másolni, áthelyezni, kinyomtatni, felvételt készíteni róluk, vagy bármilyen más módon lehetővé tenni a weboldaltól független elérésüket.
  • Nem előfizetéses tartalmak (például blog posztok, hírlevelek, termékismertetők) kizárólag saját felhasználás céljából elmenthetők.

Kapcsolat

Leggyorsabban a https://joyo.hu/contact oldalon írhatsz nekünk. Ha már küldtünk neked emailt, azok bármelyikére is válaszolhatsz.

Postai címünk:

Mudra Mónika
1032 Budapest
San Marco utca 70.

Hogyan frissítjük ezt a dokumentumot

A szerződési feltételeket időnként módosíthatjuk. A frissítéseket és módosításokat weboldalainkon tesszük közzé.

A dokumentumot érintő lényeges változásokról a szolgáltatásunkban regisztrált felhasználóinkat emailben tájékoztatjuk.

Ez a dokumentum utoljára 2023. április 17-én frissült.